Klaipėda, Savanorių g. 4. Klaipėdos Šv. Pranciškaus Asyžiečio vienuolynas

Įvykęs

Etnokultūrinė terapija 4 ak.val.

Etnokultūrinės terapijos metu susipažįstama su gamtos ir kalendorinių švenčių ciklo virsmais, dainuojamosios tautosakos turinio prasmėmis ir [...]

Įvykęs

Etnokultūrinė terapija 4 ak.val.

Etnokultūrinės terapijos metu susipažįstama su gamtos ir kalendorinių švenčių ciklo virsmais, dainuojamosios tautosakos turinio prasmėmis ir [...]

Įvykęs

Biblioterapija

Biblioterapijos proceso metu yra supažindinama su terapiniais kūriniais, tekstas yra skaitomas bei naudojamos įvairios analitinės metodikos bei [...]

Įvykęs

KAS AŠ ESU?

Kada prasideda žmogaus branda? Kai keliame klausimą – kas aš esu? Kam aš esu? Kokia mano misija? Susitikimo metu kelsime klausimus ir grupės [...]

Įvykęs

Tėvystės perdegimo įveika per kultūros ir meno intervencijas: vaiko negalios situacija

Tėvystės perdegimas yra nauja tyrimų tema Lietuvoje, ji pradėta analizuoti Klaipėdos universiteto Sveikatos mokslų fakultete. Lektorė [...]

Įvykęs

CVT METODAS 4 ak.val.

Visuminio balso technikos yra orientuotos į holistinį žmogų, jos paliečia protą, kūną, sielą. Seminaro metu bus mokomasi atsipalaiduoti, per [...]

Įvykęs

CVT METODAS 4 ak.val.

Visuminio balso technikos yra orientuotos į holistinį žmogų, jos paliečia protą, kūną, sielą. Seminaro metu bus mokomasi atsipalaiduoti, per [...]

Įvykęs

Meno užsiėmimai „MOLIS, VANDUO, UGNIS“

Stovyklos tikslas yra įtraukti kognityvines funkcijas lavinančias veiklas inkliuzijos procesų skatinimui, gerinti šeimų, susiduriančių su [...]

Įvykęs

Meno užsiėmimai „MOLIS, VANDUO, UGNIS“

Stovyklos tikslas yra įtraukti kognityvines funkcijas lavinančias veiklas inkliuzijos procesų skatinimui, gerinti šeimų, susiduriančių su [...]

Įvykęs

TERAPINIS SKAITYMAS

Jei į skaitymą pažiūrėtumėte kaip į saviterapiją? Terapinio skaitymo ypatybė, kad trumpas tekstas leidžia tyrinėti save kaip dvasinę [...]

Įvykęs

Meno užsiėmimai „MOLIS, VANDUO, UGNIS“

Stovyklos tikslas yra įtraukti kognityvines funkcijas lavinančias veiklas inkliuzijos procesų skatinimui, gerinti šeimų, susiduriančių su [...]

Įvykęs

MENO TERAPIJOS GRUPĖMS IR ŠEIMAI TECHNIKOS 16 ak.val

Grupinių meno terapijų šeimai metu yra supažindinama su meno terapijos formomis, priemonėmis, ir metodika. Kūrybinių užduočių metu [...]

Įvykęs

MENO TERAPIJOS GRUPĖMS IR ŠEIMAI TECHNIKOS 16 ak.val

Grupinių meno terapijų šeimai metu yra supažindinama su meno terapijos formomis, priemonėmis, ir metodika. Kūrybinių užduočių metu [...]

Įvykęs

FILMŲ TERAPIJA

Susitikimo metu žiūrėsime ištrauką iš filmo „Drąsiau, drąsiau“ (2021) (rež. M.Mills) ir susivienysime diskusijai. Filmo siužetinė [...]

Įvykęs

Meno užsiėmimai „MOLIS, VANDUO, UGNIS“

Stovyklos tikslas yra įtraukti kognityvines funkcijas lavinančias veiklas inkliuzijos procesų skatinimui, gerinti šeimų, susiduriančių su [...]

Įvykęs

Meno užsiėmimai „MOLIS, VANDUO, UGNIS“

Stovyklos tikslas yra įtraukti kognityvines funkcijas lavinančias veiklas inkliuzijos procesų skatinimui, gerinti šeimų, susiduriančių su [...]

Įvykęs

KAS AŠ ESU?

Kada prasideda žmogaus branda? Kai keliame klausimą – kas aš esu? Kam aš esu? Kokia mano misija? Susitikimo metu kelsime klausimus ir grupės [...]

Įvykęs

Meno užsiėmimai „MOLIS, VANDUO, UGNIS“

Stovyklos tikslas yra įtraukti kognityvines funkcijas lavinančias veiklas inkliuzijos procesų skatinimui, gerinti šeimų, susiduriančių su [...]

Įvykęs

Meno užsiėmimai „MOLIS, VANDUO, UGNIS“

Stovyklos tikslas yra įtraukti kognityvines funkcijas lavinančias veiklas inkliuzijos procesų skatinimui, gerinti šeimų, susiduriančių su [...]

Įvykęs

Meno užsiėmimai „MOLIS, VANDUO, UGNIS“

Stovyklos tikslas yra įtraukti kognityvines funkcijas lavinančias veiklas inkliuzijos procesų skatinimui, gerinti šeimų, susiduriančių su [...]

Įvykęs

Intervizija 4 ak.val.

Intervizijos proceso metu yra supažindinama su intervizijos, patirtinio mokymosi formos, metodika. Grupinio konsultavimosi procese dalinamasi [...]

Įvykęs

Intervizija 4 ak.val.

Intervizijos proceso metu yra supažindinama su intervizijos, patirtinio mokymosi formos, metodika. Grupinio konsultavimosi procese dalinamasi [...]