2018 metais baigė The TEACCH Autism Program, Beyond the Basics: Advanced Applications of TEACCH Principles and Practices (Š. Karolinos universitetas, Didžioji Britanija).
Darbo sritys apima struktūruotą mokymą klasėje ir namuose, šeimų konsultavimą, mokymo strategijų pritaikymą.
Dėmesys skiriamas neformaliam vertinimui, aplinkos rengimui, socialinei komunikacijai, savarankiškumo skatinimą. Ypatingą dėmesį skiria aktyvioms veiklomis, nes judesys yra glaudžiai susijęs su suvokimu, jutimo raida, pažinimu, komunikacija ir kita. Šiame kontekste svarbūs yra sensorinė integracija, Sherborne judesio terapija, ir kiti metodai, kurių taikymas padeda vaikams tobulinti judesio suvokimą ir bendravimo įgūdžius.
Projekto pavadinimas: „Tėvystės perdegimo įveika per kultūros ir meno intervencijas: vaiko negalios situacija”.