Meno užsiėmimai „MOLIS, VANDUO, UGNIS“
Stovyklos tikslas yra įtraukti kognityvines funkcijas lavinančias veiklas inkliuzijos procesų skatinimui, gerinti šeimų, susiduriančių su [...]
Intervizija 4 ak.val.
Intervizijos proceso metu yra supažindinama su intervizijos, patirtinio mokymosi formos, metodika. Grupinio konsultavimosi procese dalinamasi [...]
Meno užsiėmimai „MOLIS, VANDUO, UGNIS“
Stovyklos tikslas yra įtraukti kognityvines funkcijas lavinančias veiklas inkliuzijos procesų skatinimui, gerinti šeimų, susiduriančių su [...]
Intervizija 4 ak.val.
Intervizijos proceso metu yra supažindinama su intervizijos, patirtinio mokymosi formos, metodika. Grupinio konsultavimosi procese dalinamasi [...]
Meno užsiėmimai „MOLIS, VANDUO, UGNIS“
Stovyklos tikslas yra įtraukti kognityvines funkcijas lavinančias veiklas inkliuzijos procesų skatinimui, gerinti šeimų, susiduriančių su [...]
Intervizija 4 ak.val.
Intervizijos proceso metu yra supažindinama su intervizijos, patirtinio mokymosi formos, metodika. Grupinio konsultavimosi procese dalinamasi [...]